Forretningsbetingelser Salgs- og leveringsbetingelser
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra tildinkat.dk. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og tildinkat.dk

Minimums Beløb:
Grundet stigende fragtpriser for os, og fordi vi gerne fortsat vil tilbyde vores kunder mulighed for at vælge en lav fragtpris, er det ikke længere muligt at handle for under 99.

Levering:
Vi sender pakker alle hverdage med GLS.
Leveringstiden er 1-2 hverdage, men er vejledende og kan således fraviges.

Levering til GLS pakkeshop koster Kr 39
GRATIS levering ved køb over Kr 499 til nærmeste pakkeshop

Levering af varer fra Tildinkat.dk anses for sket, når kunden har fået varen udleveret.

Betalings muligheder:
Hos tildinkat har du mulighed for at betale med de fleste kort, Mobilepay samt ViaBill og AnyDay

 

Bytning af varer:
Har du købt en vare i forkert størrelse/farve kan du få den byttet til en anden. Returner i samme stand og mængde, som varen blev modtaget. Med “I samme stand” menes, at varen gerne må prøves, men ikke på en måde der forringer varens værdi. Dvs. varen må ikke have mærker efter f.eks. savl, bidemærker eller lugte af røg, kælder mv og alle mærker og original emballage skal returneres.
Når vi sender den byttede vare, sender vi altid til nærmeste pakkeshop

BEMÆRK VENLIGST:
Foder, godbidder og plejeprodukter tages ikke retur hvis emballagen/forsejlingen er brudt

Varen skal sendes direkte til tildinkat.dk
Vi modtager ikke pakkerne, hvis du sender uden omdeling til eks. PakkeShops eller pakker sendt pr. efterkrav.

Tildinkat.dk
Smedevænget 10.
Dalby.
4690 Haslev

Sammen med varen skal du medsende tildinkat retur- og bytteseddel
Du skal selv betale portoen for at sende varen til os, men vi betaler portoen når vi sender den ønsket vare til dig.

Du kan også bruge vores retur label herunder

BEMÆRK:
Denne returlabel er til alm pakkestr og kan IKKE bruges til kradsetræer, da de er for store.
Brug i stedet eks. guloggratis fragt og send direkte til os.
Ønsker du alligevel at benytte denne returlabel, skal du være opmærksom på der bliver fratrukket op til kr. 250 i gebyr, som bliver trukket fra din returvare, til dækning af den ekstra omkostning vi får for oversize til GLS.

Ikke afhentede pakker:
Hvis du nægter modtagelsen af din pakke eller ikke din pakke fra pakkeshop og pakken kommer retur til os, hæfter du selv for de omkostninger der er forbundet med at pakken kommer retur til os. Beløbet varierer efter vægt, men typisk kr 69 pr pakke.
Så snart vi har de faktiske udgifter fra GLS sender vi en kreditnota til dig, og refunderer herefter beløbet inden 8 dage. (Bemærk returfragten bliver fratrukket det beløb du får tilbage)

Ændre mening når ordren er sendt fra os, skal du modtage pakken og udfylde den vedlagte retur og bytteseddel. Herefter sender du pakken retur til os. Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops, pr. efterkrav eller andet

Fortrydelsesret:
Tildinkat.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager varen.
Du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Senest 14 dage herefter skal varen skal sendes direkte til tildinkat.
Vi modtager ikke pakken hvis du sender uden omdeling til eks. PakkeShops eller pakker sendt pr. efterkrav.

Tildinkat.dk
Smedevænget 10.
Dalby.
4690 Haslev.

Du kan også aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Delvis fortrydelse:
Fortryder du dele af dit køb refunderes fragten ikke.
Fri fragt gives hvis du køber for kr. 499. Hvis din bestilling efter fortrydelse af dele af bestillingen, ikke overholder dette krav, tillægges oprindelig fragt på kr 39

Du har pligt til at returnere varen i original indpakning og i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget, samt i original emballage. Dette er også gældende for den emballage og de infoskilte, der er på varen. Sammen med varen skal du medsende Tildinkats retur- og bytteseddel samt kopi af faktura. Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb tilbage vi har modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder). Beløbet bliver overført til den betalingsform du har betalt med inden 14 dage, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Den eneste omkostning, du har, når du fortryder et køb, er portoen til at sende varen tilbage til os.

Uanset om du vil ombytte en vare eller fortryde dit køb gælder det at varerne skal være i perfekt og ubrugt stand. Hvis varerne er ødelagte eller brugte, får du ikke pengene refunderet.

Du kan også bruge vores retur label herunder

BEMÆRK:
Denne returlabel er til alm pakkestr og kan IKKE bruges til senge og donut senge, da de er for store.
Brug i stedet eks. guloggratis fragt og send direkte til os.
Ønsker du alligevel at benytte denne returlabel, skal du være opmærksom på der bliver fratrukket op til kr. 250 i gebyr, som bliver trukket fra din returvare, til dækning af den ekstra omkostning vi får for oversize til GLS.

Reklamation:
Eventuelle fejl eller mangler ved produkter/varer leveret fra tildinkat skal påberåbes inden 2 uger efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive, og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Hvis du oplever en fejl eller mangel på en af produkterne/varerne leveret fra tildinkat gør du således:
Send en mail på info@tildinkat.dk med en beskrivelse af fejlen samt en video som også viser fejlen. Vi kigger hurtigt på det, og hvis vi skal have varen ind sender vi en returlabel til dig. Bemærk venligst at sender du varen ind uden forudgående aftale dækker vi ikke denne fragt.

Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, tildinkat har stillet dig i udsigt. Du kan som forbruger vælge om varen skal repareres eller byttes. Undtagelsen til denne hovedregel er, hvis ombytning er umulig eller vil medføre uforholdsmæssige store omkostninger for tildinkat.wpengine.com. Reklamationsretten dækker ikke legetøj, som er bidt i stykker, da kat skal være under opsyn ved brug af legetøj.

PERSONDATAPOLITIK

Persondatapolitik 
Ved handel gennem Tildinkat´s webshop registreres personoplysninger med det formål at kunne levere varen.
Registreringer om handler opbevares hos Tildinkat i 5 år, inklusiv indeværende år, hvorefter oplysningerne slettes.

Hvem videregiver Tildinkat personoplysninger til
Vi registrerer og videregiver kun de personoplysninger, som er nødvendige for os, at kunne levere varen til dig.
Det er til PostNord, DAO og GLS, som har opgaven med at sende din bestilling til dig.
Tildinkat videregiver ikke personoplysninger til andre.

E-mail korrespondance
Tildinkat fører et Outlook e-mailarkiv over de e-mails, som Tildinkat modtager og afsender.
E-mails i e-mailarkivet slettes løbende 5 år efter modtagelsen eller afsendelsen.

Din ret
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet.
I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det.
Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.
Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.
Skriv til os på: info@tildinkat.dk

Den dataansvarlige hos Tildinkat.dk er Heidi Brammer.

DIN KURV
//
Din kurv er tom
0
//